Asus EeePC 900

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus EeePC 900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

martijn75 14-01-2009
Geschreven voor: Asus EeePC 900

Ik heb de Asus EEE PC 900 met XP nu enkele weken in bezit en deze bevalt uitstekend. Super compact, maar toch nog goed mee te werken. Ook het beeldscherm is zeer duidelijk, waarbij internet pagina's gewoon goed en volledig worden weergegeven. Ik heb er wel direct 2 gig intern geheugen in gezet, dit gaat zeer eenvoudig! Klepje achterkant even schroefje eruit, 2 gig kaartje erin (18 euro) en klaar is het! EEEn wereld van verschil! Het systeem start supersnel op en draait gewoon stukken beter dan met de standaard 1024mb intern. Vanwege het formaat is deze laptop ook erg handig om mee te nemen in de auto, op vakantie, voor mobiel werken etc. Ik heb er even een autolader bij gekocht, werkt goed. Ik heb deze laptop gekregen bij een XS4all ADSL abonnement en mag daarom ook nog geen onbeperkt gratis internetten bij alle Hotspots van KPN in heel Nederland! Wat wil je nog meer. Al met al een erg leuk en compact wondertje met de mogelijkheden van een grote laptop. Een aanrader!

Nog even een tip om het systeem snel te houden; Kijk een op onderstaande site met tips om met XP de snelheid erin te houden! Werkt super!

Ook kun je eens op Google zoeken naar Advanced Care3, een gratis en betrouwbare tool om het systeem lekker snel te houden.

Laheki 28-08-2008
Geschreven voor: Asus EeePC 900

Enkele weken in bezit, bevalt prima. Degelijk afgewerkt. Gebruik deze voornamelijk om onderweg de mail te checken en te internetten. Heb deze PC900 samen met een Hi-mobiel abo gekocht zodat ik er overal mee online kan gaan. Verbinding is lekker snel. Windows XP werkt even soepel als op de desktop PC. Wordt compleet voorgeinstalleerd geleverd met o.a. MS Works, Staroffice en Skype. Heb wel losse SD kaart van 8GB erbij gekocht om documenten, foto's, MP3's etc op te bewaren. Dit heeft als voordeel dat ik deze in een andere PC / Laptop makkelijk kan copieeren / bewerken. Toetsenbord is even wennen maar ben je zo aan gewend. Alleen de accu (4400 mAh) mag iets langer mee gaan: 1,5 uur max. !! Voor in de trein of onderweg meestal voldoende. Ga wel nog een autolader kopen.